Vid felanmälan ska du alltid uppge vad felet är
samt namn, adress, lägenhetsnummer och telefonnummer.
Vid akut fel på hiss (någon är instängd):
Hissen AB tel: 08-618 48 48
Vid alla andra hissproblem, maila Styrelsen
Vid fel i egen lägenhet:
Varje medlem ansvarar för att åtgärda fel i sin egen lägenhet.
Nabo är föreningens tekniska förvaltare och kan förstås även kontaktas av enskilda medlemmar: 08-649 36 00, journummer 08-1870 00, mail Nabo .
Kontaktuppgifter till underleverantörer finns i Bopärmen. Här listas några av de viktigaste:
Vid fel på vitvaror (kyl, spis o.d.): Electrolux, tel 0771-76 76 76
Vid fel på kabel-TV: ComHem, tel 90 222
Vid fel på internetuppkoppling: Bredbandsbolaget, tel 0770-77 70 00
Om fel kan härröra från allmänna utrymmen i våra fastigheter:
Maila Styrelsen.
Vid tekniska fel i garaget:
Maila Styrelsen.