Felanmälan

Vid felanmälan ska du alltid uppge vad felet är
samt namn, adress, lägenhetsnummer och telefonnummer. 

Vid akut fel på hiss (någon är instängd):
Kone tel: 08-618 01 80, 020-72 20 20
Vid alla andra hissproblem, maila Styrelsen 

Vid fel i egen lägenhet: 
Varje medlem ansvarar för att åtgärda fel i sin egen lägenhet. 
Valvet är föreningens tekniska förvaltare och kan förstås även kontaktas av enskilda medlemmar: 08-649 36 00, journummer 08-1870 00, mail Valvet .
Kontaktuppgifter till underleverantörer finns i Bopärmen. Här listas några av de viktigaste: 
Vid fel på vitvaror (kyl, spis o.d.): Electrolux, tel 0771-76 76 76 
Vid fel på kabel-TV: ComHem, tel 90 222 
Vid fel på internetuppkoppling: Bredbandsbolaget, tel 0770-77 70 00 

Om fel kan härröra från allmänna utrymmen i våra fastigheter:
Ring styrelsen (se telefonnummer under Föreningen) eller maila Styrelsen

Vid tekniska fel i garaget:
Kontakta EuroPark , 556 306 70